Module2 Welkom bij Module2 Name Email 1. Geef de 5 fase van een audit A. Informatieverzameling, voorbereiding, openingsvergadering, audit, afsluitingsvergadering. B. Voorbereiding, voor bespreken, auditen, rapport opmaken, evaluatie. C. Gesprekken plannen, voorgesprek, auditen, evalueren en rapporteren. D. Informatie, auditen, bespreken, nabespreken en rapporteren. Geen 2. Waarom worden corrigerende maatregelen genomen? A. Om te helpen wat er te helpen valt. B. Omdat het bij de audit hoort. C. Het zorgt voor aanbevelingen. D. Om oorzaken van bestaande afwijkingen weg te nemen. Geen 3. Wat kun je doen wanneer een audit langer dreigt te gaan duren? A. Vragen om de audit later nog eens over te doen. B. Vragen aan de auditee een half uurtje uit te laten lopen of een vervolg audit in te plannen. C. De audit iets bespoedigen zodat deze binnen een uur buiten de audittijd kan plaats vinden. D. Door antwoorden meer af te breken wanneer deze te lang zijn. Geen 4. Wat is niet juist als het gaat om preventieve maatregelen? A. Voorbeelden van preventieve maatregelen zijn het vastleggen van werkinstructies. B. Prevenieve maatregelen worden voorafgaand aan de audit genomen. C. Voorbeelden van preventieve maatregelen zijn het vastleggen van procedures. D. Preventieve maatregelen worden genomen om oorzaken van mogelijke afwijkingen weg te nemen, om het optreden daarvan te voorkomen. Geen Time's up